Onze backpack reis door zuid-oost Azië

Kuala Lumpur

Zo.. Wij zijn in Kuala Lumpur!

We hebben de nachtbus gepakt vanuit Penang en zijn vanmorgen (bij jullie 's nachts) rond 6.00 uur aangekomen in Kuala Lumpur. Na een flink stuk reizen met tram, metro en benenwagen zijn we eindelijk aangekomen bij onze residence!

Sandhia heeft redelijk kunnen slapen in de bus alleen ik niet. Dus we zijn allebei best wel moe. Nu hebben we ook nog de pech dat we moeten wachten tot 11.00 uur om onze hotelkamer in te kunnen. Dus zijn we straks wel over de slaap heen ben ik bang...

Maar het positieve van het verhaal: wat een prachtige stad!

Weer een compleet andere stad als waar we vandaan kwamen. Letterlijk een wereldstad. Het wordt niet voor niets een global city genoemd.

Ook het hotel is prachtig. Het hotel heeft nog een leuke verrassing, die we natuurlijk met jullie zullen delen zodra we het straks kunnen betrekken.

Gisteren in Penang is het iets actiever gelopen dan we gepland hadden. We zijn naar het prachtige strand geweest, maar hadden te weinig tijd om lekker te kunnen liggen omdat we de scooter moesten terugbrengen, we hadden ons verkeken op de tijd.

Dus uiteindelijk hebben we de Penang Hill bezocht. Men zegt immers dat je Penang niet bezocht hebt zonder op de hill te zijn geweest.

Een heuvel van ruim 800 meter hoog, begroeid met een oerbos en zeldzame dieren, vogels en planten. Met als kers op de taart een prachtig uitzicht over George Town en verder.

Vooral 's avonds met zonsondergang was het een geweldig gezicht, een oranje gloed over de nu met lichtjes gevulde stad.

Het was minder relaxed dan gepland, maar het was het meer dan waard!

Nu wachten we tot we de hotelkamer in kunnen en dan duiken we het bed in!

Meer foto's van ons bezoek aan Kuala Lumpur volgen snel, evenals de foto's van de Penang Hill (voegen we toe onder de andere foto's van Penang).

Jacqueline

Ha globetrotters!
Wat een mooie blog hebben jullie zeg
Het avontuur is begonnen met eerst heel ver weg van huis en haard gaan en daar zijn jullie aardig druk mee lees ik?
Op maar meer, veel liefs x

Jeroen

Guten Tag monsieur,

Het ziet er mooi uit op de foto's die je er tot nu toe op heb staan!
Veel plezier daar, geniet ervan!

Onne anoe arjay

Wat is t toch leuk om alles te lezen en te bekijken.. Ben wel klein beetje jaloers . zo mooi die foto s en wat jullie mogen zien ?? maar dat is jullie heel erg gegund . vast wel bijgekomen in t water op hotel hoogte ???

Lisa

Ik denk dat je een baantje erbij moet nemen als blogger! Super leuk om alles te lezen.

adelina

jou grootste droom komt langzaam tot vervulling heel veel plezier het ziet er super leuk uit allemaal